عشق من و شوهری

بدون عنوان

1392/3/6 15:09
نویسنده : مامانی
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها میخوام از شماها مشورت بگیرم لطفا نظرتون رو بهم بگید .شما تا چه اندازه به شانس اعتقاد دارید؟متفکریه مدت گیر داده بودم به همسری که الا و بالله باید برام گل بامبو بخری آخه میگن بامبو شانس میاره.خلاصه از ما اصرار و از شوهری گلم انکار که اینا فقط خرافاتهآخ ولی بالاخره موفق شدم چشمکو همسری دیروز با یه شاخه گل بامبو به خونه اومدلبخند.........حالا هم نشستم بهش زل زدم ببینم کی برام شانس میاره.نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

پسندها (1)

نظرات (15)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 خرداد 92 15:37
در رابطه با بامبو اعتقاد و باوری ندارم و تا حالا نشنیدم ... اما این رو خوب می دونم که اگه آدم به چیزی اعتقاد و ایمان کامل داشته و باورش کنه





یعنی





باور داشته باشه که با دیدن یا خریدن چیزی، شانس میاره... چون خودش ذهن خودشو به اون سمت میبره، تمام کائنات هم همونو واسش بوجود میارن.





این بسته به اعتقاد و باور درونی ِ خودته که میشه یا نمیشه؟!


رها
6 خرداد 92 21:11
سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید راستشو بخواید منم به این چیزا اعتقاد ندارم.البته یه چیزهای رو بد میدونم که همسرم بهم میگه خرافاتی هستی
مامان منتظر
9 خرداد 92 13:25
به این که شی ء یا وسیله یا هر چیز دیگه ای میتونه واسه آدم شانس بیاره اعتقادی ندارم
انسیه
9 خرداد 92 14:47
من فقط اینو میدونم که به هرچی ایمان داشته باشی میرسی...حالا که مطمئنی این گل برات شانس میاره حتما میاره دیگه
مامان ساتیار
5 تیر 92 22:19
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
بابای یسری جان
17 تیر 92 17:35
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
خاله آویسا
2 مرداد 92 3:20
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم
مامان شین
7 مرداد 92 14:10
سلام خانومی می شه یه سه تا فرشته ی کوچولو رای بدی... سه تا کد 410 664 195 رو به 20008080200 پیامک کنید...می شه...خیلی به پیامک هاتون نیاز داریم...با همسریت و خانواده خودت و خانواده همسری و خلاصه دوستان و اشناهات نفری یه پیامک یا اون متن بالا به این شماره بفرستید بین کد ها فقط فاصله باشه...منتظر خبرای خوبت هستم...
مامان محیا
9 مرداد 92 17:50
سلام, منم. شنیدم البته میگن باید فرد باشه, نمیدونم والله انشاالله براتون شانس بیاره, بوس
فرشته مخصوص
14 مرداد 92 5:35
عزیزم وب قشنگی داری امیدوارم زیاد منتظر نباشی و خیلی زود این وب پر بشه از عکسای نی نی و وسایلاش در مورد لاکی بامبو هم خودم اعتقاد ندارم ولی اگه شما اعتقاد داشته باشی شاید.. ولی در مورد سنگ نمک خیلی شنیدم که انرژی های منفی رو می گیره تو فنگ شویی هم همینو میگن! البته خوش شانسی نمیاره ولی چی از این بهتر که انرژی های منفی رو ازمون دور کنه! من اگه جایی دیدم حتما می گیرم راستی ممنون که به وبم سر زدی گلم بازم بیا
عضویت رایگان در گروه اینترنتی آلفا
8 شهریور 92 11:04
سلام دیگه لازم نیست هر روز وقت خودتون رو توی سایتهای مختلف صرف كنید.تا كلی عكس و مطلب مورد علاقه تان را پیدا كنید، ما آمده ایم تا خواسته های شما را برطرف کنیم ! شما فقط باید ایمیل خودتون رو هر روز چک کنید و منتظر زیباترین و جدیدترین مطالب و عکس ها باشید ! عضویت در گروه آلفا و استفاده از مطالب آن کاملا رایگان می‌باشد. راهنمای عضویت در گروه آلفا : http://hadieh.mihanblog.com
معصومه
15 آذر 92 14:06
سلام عزیزم شانس که هست خوب بیاری و بد بیاری.ولی نمیدونم چی شانس میاره من خودم مهره مار خریدم بخدا اوضاع بهتره البته من اولش نیت کردم خدایا زیر نظر تو که نخوایی هیچچی عوض نمیشه شرایط روحی و دید دیگران روی من بهتر شده دلم پاک بودا ولی شانس نداشتم
azra
9 بهمن 92 23:07
سلام به هرچی اعتقاد داشته باشی همون برات پیش میاد
مائده
12 اسفند 92 19:54
گلم گل بامبو اگه خریدی نباید تعدادش فرد باشه باید زوج باشه حتما
رویا
21 اسفند 92 13:40
سلام منم شنیدیم پس چی فکر کردین مردم اینقدر پولمیدن براش؟ یعنی گل از اون قشنگتر نبود که برن بخرن؟ پس واقعا به فال نیک بگیر وقتی شنیدی و دوست داشتی خودت داشته باشی وقتی حس خوبی بهش داری- میشه و اگه خوشت اومده وخوشحالت کرده و میشینی بهش نگاه میکنی تمامه خواهر به فکر یه چند تا بی بی چک باش برا ماه بعد به امید خدا هر چی که خیره