عشق من و شوهری

"گلایه"

1392/12/12 17:52
نویسنده : مامانی
280 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا گله دارم از این زندگی

تو این پنج سال آرزوی خیلی چیزا بر دلم موند ولی به عشق تو دم نزدم

با همه چی ساختم ولی به روی شوهرم نیاوردم

ولی خدا جونم دیگه خسته شدم بریدم

فقط یه بچه می خوام که امید زنده بودن رو در شوهرم زنده کنه

خددایا دیگه انتظار بسه

دوست من بی بی رقیه حاجتش رو داد

خدایا به حق بی بی رقیه و قلب پاک دوستای نی نی وبلاگی حاجت من رو هم بده

از صبح دل درد گرفتم

اصلا حوصله ندارم نمیدونم به چه رویی اینبار هم به شوهری بگم

نی نی در کار نیست...

تو رو خدا برام دعا کنید............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
20 اسفند 92 19:24
منم مهره مار خریده بودم و شما گل بامبو................... برو هروقت قید همه چی رو زدی بیا در رقیه رو بزن با 40 روز علقمه اون موقع خوده امام حسین میاد به خوابت و حاجتت رو میده کاش متوجه منظورم بشی عزیز
معصومه
21 اسفند 92 12:18
عزززززززززیییییییییززززززززم زودی مامان میشی به دلم افتادههههههههههه بخدا مامان میشی خدا مامانت میکنه نه دوا درمون فدات شم عزیزم...فقط خدا میتونه کمکم کنه برام دعا کن.
نسترن
22 اسفند 92 13:51
با عرض سلام و ادب. من توسط وبلاگ معصومه جان به وبتون اومدم. من حقیر و کمترین که شاید ذره ای از دردتون رو نفهمم ، فکر میکنم معصومه جان بهترین شاه کلید رو بهتون دادند. مثل معصومه ی عزیزم شما هم در ذهنم حک شدین.انشاا... به خواست خدا و بی بی رقیه اصل حالتون خوب میشه. مرسی عزیزم
نسترن
9 فروردین 93 14:37
سلام. اگه لطف کنین و پست جدیدم رو بخوانین ممنون میشم. اسمتون رو نمیدونستم برا همین نتوانستم اسمتون رو بیارم ولی مطمئن باشین به یادتون هستم.